Friday, August 17, 2012

Shopping for Raya 2012 a.k.a Last Minutes Shopping

" Bila sebut pasal raya
Semua ingat Hari Raya
Tapi jangan pulak kita lupa
Ada seribu satu kata
Berkait dengan raya
Selain Hari Raya "

RAYA.. RAYA.. RAYA... JOM SHOPPING... Huhuhu... Korang semua mesti da shopping kan.. Aku pon baru jer shopping. xde la shopping ape sngat pon. Beli baju 3 helai n short sehelai.. Total RM99.90.. Hihi..
 Kt mane shopping?? Haahaa.. Ni mungkin lawak sikit la.. Aku g shopping kt Giant dlm WARTA (Bangi Utama Shopping Complex) jer.. Dekat2 tempat kerja (praktikal) aku jer.. Hari Khamis (16/08/12) ari 2 adalah hari last kerja sblm cuti. Actually kt opis pon berapa kerat jer org yg tinggal, bole dikira ngn jari. Hehe... So mmg kerja pon mcm xkerja jer. Masuk opis buka lappy, ONLINE... layan FB, chatting kt Y.M, bukak youtube, download muvie. Fuhhhh, teruk nye bdk praktikal skrng ni.. Hihi.. nk di jadikan cerita, sebab ak terlalu kering kebosanan dlm opis 2, aku pon lari la kejap g WARTA 2.. Nk jalan2 amik angin, cuci mata. Tetiba nampak kt Giant ada sale. Mcm2 gak la pakaian yg ada, OK la kalu nk shopping. Xyah dah nk g MINES ke, MIDVALLEY ke, TIMES SQUARE ke, SOGO ke.. Da xde masa dh nk ke sana.. Hehe.. Masuk2 jer dlm Giant 2, nampak la t-shirt murah2, kira ok la.. aku pon capai la ape yg patot.. 
So, ini la hasil nye.... (@_@)  -->

Baju 3 helai, shorts sehelai.
RM18.00
RM20.00
RM36.90
(FREE HUGS ONLY FOR NICE LADY.. YEAHHHH)
RM25.00

RM18 + RM20 + RM36.90 + RM25 = RM99.90

OK la kan.. Aku rasa berbaloi la kot.. Xsempat pakai hari raya, bole pakai wat g jalan2 ker, g kerja ker, kuliah ker.. Setidak2nye elaun praktikal aku 2 nampak la jugak hasilnye.. Hehe.. 
ALHAMDULILLAH... (^_^)

0 komen: