Tuesday, September 15, 2009

Outting Ke Bandar - Part II (13/09/09)

Time :- 8.30 a.m - 6.30 p.m
Destination :- SOGO, Jalan Masjid India
Route :- Pintar315 KPZ - (jalan) - Putra Food Court - (jalan) - Bus stand KMR- (Rapid KL) - KTM Serdang - (KTM Komuter) - Bank Negara - (jalan) - SOGO - (jalan) - Jalan Masjid India.

Di Tengah Kota (Alleycats)

Penat berjalan di tengah kota
Mencari teman bukannya mudah
Kalau tak tahu cara bertanya
Kau akan tenggelam
Dibawa arus kesibukan kota
Yang tiada henti dari perubahan
Hidup ini penuh cabaran
Moga dapat bertahan
Kita manusia tiada berkuasa
Untuk menghalang dunia berputar
Hanya usaha untuk sejahtera
Kita harus mencuba
Memang sengsara jika hidup sendiri
Bagaikan hidup tanpa matahari
Oleh dari itu jangan keterlaluan
Pentingkan diri sendiri nanti kau dipulaukan
Aku minat lagu kt atas ni, best. Bertepatan dng situasi aku masa 2. Bleh wat lagu tema... Hehe
So nk jd kan citer, ari ahad yg lapas bebdk account ajak ak g shopping kt SOGO n kt Bazar Jalan Masjid India. Dalam 7 org yg g, aku, AMIR, RAIMI, HASYIM, KAMAL, SHAH n ZUL. Memang penat gler la. Seharian berjalan2. Bebudak ni plak shopping bagai nk rak, sume spend RM200.00 lbh. Tercabut bijik mata aku. Raye punye pasal, xingat dunia... Isk3... Aku plak xshopping sngat pn, it's better to shopping with family(save ckit budget aku... buruk nye perangai)...
Tido dlm bas Rapid KL, ntah ape2...
Posing di tengah bandar, huhu...

Ulat2 manusia @ SOGO...

Somethings yg menarik perhatian aku @ Jalan Tunku Abdul Rahman...
Mad Noor sentiasa ada di mana2... Adehhh... (--")

2 komen:

Yunz said...

trully madly deeply...lol..

atie_hidayatul said...

tOpi 2 y pntg....
ahaks.....:)