Sunday, October 21, 2012

KFC Zinger Double Down.. o_O

Kembali lg dengan menu2 istimewa.. Haha.. Xde la istimewa mana pon. Fast food jer kn.. Hihi.. So korang dh cuba ker KFC Zinger Double Down?? Hurmm.. Pndapat aku, xrugi la mencubanye. 100% daging ayam.. Xde roti langsung.. Nyam3.. Mmg mantop r!! Sbnrnye posting pasal burger zinger ni adalah sbg menyahut cabaran sahabat sy iaitu "Cik Citah" yg mencadangkn aku utk cuba menu ni.. So inilah hasilnye...
Sorry la pic burger tu x smpt nk snap sbb dh kena NGAPP!!! Aku ni bila dh mkn dh xingat dh menda laen.. phone kemana, kamera kemana.. Hilang pertimbangan kejap.. 
Tp korang tau x aku mkn kt KFC mana ni.. Haaaa.. Kt KFC Terminal Bersepadu Selatan wehhh.. Jaoh kn, gigih tak gigih aku ni... Actually td sbnrnye g teman kawan nk balik kmpung.. Dia nk balik Labuan.. Dari Melaka lalu TBS n nk terus ke KLIA.. Flight kol 6.30ptng tp dia dtng dr Melaka awal pagi.. So teman la dia kejap.. Teman "melahu" dkt TBS tu.. Haha...
Ni pulak ada set koleksi edisi terhad kereta mini cooper. Kalu rajin n ber"wang", bole la kot kumpul semua set.. Haha.. Dh la td bergaduh kejap ngn cashier tu, mintak kerata hitam tp xde.. Aku ni jenis xpaham bahasa, org dh ckp xde tu xde la... Last2 dia bagi silver.. Ape pon x bole...
Btw, td guna kad diskaun siswa1M, dpt la jugak diskaun RM0.77sen.. Terima Kaseh Kerajaan Malaysia.. =]
im4u katanye...

p/s: Masa nk balik td terpaksa meredah hujan, hihi.. Dh la motor baru basuh pgi td, dh kotor balik.. Ohh damn!!! (--")

2 komen:

citah bukan mazid said...

wahh! ko dah rasa rupenye! umm nyum nyum! bertuahnye sbb dpt kereta mini cooper! mentang2 dah gaji yek

kimie said...

hehe.. ko gak cadangkn kt ak hari tu suh rasa burger ni.. BTW, mini cooper tu bkn dpt tau, not a free gift. tp kena beli with any KFC chicken or that burger.. kalu beli kreta tu saje rm8, kalu beli dng produk KFC dpt rm5.50. kalu nk 1 set rm30(with burger)...