Saturday, May 9, 2009

Farewell UDM...

Akhirnya setelah 3 tahun berada di UDM, kini telah tiba masanya untuk melangkah pergi.... Cepat sungguh masa berlalu...
UDM kini dalam Kenangan...

Di kesempatan ini juga aku ingin mengucapkan selamat maju jaya kepada semua kawan2 UDM terutama yg 1 kos n 1 fakulti ( DTMM & DTM ), moga korang terus success dalam apa jua yg korang lakukan lepas ni...
Dan yg lebih penting di sini aku menyusun 10 jari memohon ampun dan maaf atas segala silap dan salah, terkasar bahasa mahupun perbuatan, ada mengata belakang2, ada terambil ape2, pinjam barang korang n xpulang balik dan macam2 lg la( mcm jahat je aku ni )...
Pastu aku nak mintak halal la apa yg terlebih @ terkurang terutama kepada pelanggan2 setia yang selalu datang print kt aku 2... aku mintak halal n maaf eh kalu ada yg xpuas hati...
Finally, aku harap dapat jumpa lagi semua kawan2 n hopefully we all will always keep in touch..
FRIENDS FOR EVER...
SalaMesrAbadi...

0 komen: